Khamis, 12 Ogos 2010

Puasa oh Puasa....

ari ni masuk ari ke-2 aku berpuasa...moga2 aku dapat berpuasa dengan sempurna...Pagi2 bila dengaq orang mengalunkan ayat-ayat suci Al-Quran rasa tenang je ati ni....kenapa tiba2 ati aku ni tiba2 teringat kat seseorang...sapa org tu biarlah rahsia...hihi...ntah la...i must think positive..bulan posa ni xbaik kita kutuk org kan...aku mesti berubah untuk jadi orang yang lebih baik...aku mesti berusaha untuk meningkatkan amalan2 yang baik, kena rajin baca al-Quran dan berusaha untuk menjadi wanita solehah....chayok2..aku mesti boleh..dah xmau wat dosa dah..bila pikir pasal dosa ni aku teringat akan mati...Ya Allah, aku mohon padaMu agar aku dimatikan dalam Islam dan dalam keadaan yang baik...Andai ditakdirkan umo aku xpanjang aku ingin memohon ampun dan maaf dari sume orang...Kalo xmo maafkan aku tak bleh nak paksa...aku redha...

0 comments:

Catat Ulasan