Khamis, 16 Disember 2010

::hadiah buat kekasih::

27.12.2010 ni besday incik husband...
pening pala aku nk pikir nak bagi apa...
member opis soh aku beli t-shirt couple ja...
kalo nk bg wallet @ kemeja @ belt @ kasut, sume aku dh bagi masa kawen aritu...hahaha..
dahla la incik husband kena g kursus 26-28/12/2010...
xbleh nk celebrate sama-sama..(waaaaa)
bleh wish kt tepon ja....(cedih wooo)
masa besday aku incik husband belanja makan + adiah..
tiba-tiba je rasa rindu detik-detik tu...hehehe...
walaupun simple tapi amat bermakna...
thanks to incik husband...
aku tau dia xpernah pun baca blog aku ni...
dia cakap poyo je kalo nak tulis kt blog...
bleh dak kalo aku nak kongsi gak gambar-gambar masa besday aku..
layan je....
-
-
-
-
-
incik husband tgh lapaq tunggu makanan...sempat senyum lagi...wajah ni la yg wat aku tergila-gila...ewahhhh...hihihi

ni plak si isteri a.k.a aku la tu...hihihi...

ini menu aku yg punya...hihihi..kena byk makan sayur utk kuruskan badan...hahaha...

yg ni plak incik husband yg punya...

incik husband kalo dh jmpa mkanan camera pun dia xmau tgk dah...huhu

sampai tinggai tulang incik husband makan...kalo tulang ngan pinggan tu bleh makan aku rasa dah lama dia makan...hahaha

hadiah utk tahun ni special sikit...amat-amat bermakna sgt..bekalan utk dunia dan akhirat..
tima kasih incik suami...i love so much....muuaaah.....
-

0 comments:

Catat Ulasan